Може при 2.5 да е различен модел от тези, за които говоря аз...
Известие
Collapse
No announcement yet.
Тракане след 50 градуса
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщениеМоже при 2.5 да е различен модел от тези, за които говоря аз...
60611820
60811455
0280142300
Първите 2 оригинални , 3тия на bosch.
Същия се слага на доста модели на Audi , VW, Volvo, Saab , Fiat, Peugeot ,Renault ......
Comment
-
Първоначално публикувано от Drag0 Покажи съобщениеПояви се някакво тракане като от повдигач, но по-слабо.
Паля колата на място (2.5 бензин) и до 50 градуса няма тракане. Точно като мръдне стрелката за температурата от 50 и се започва тракането. Не е постоянно - започва , усилва се , намалява и спира и след малко пак.
Понякога , но не винаги спира да трака ако я изфорсирам до 4000 оборота примерно.
Знам , че е много трудно да се каже от какво е само по описанието но ще съм доволен на предположения или ако някой е имал подобен проблем..
Ако е повдигач, или менте масло (уж съм и сложил racing 10w60) този шум си мисля че ще е постоянен и няма да спира. Пък и не се появи след смяна на маслото ..
Казаха ми , че водната помпа можела да издава такъв звук но не ми се вярва. Чувал съм развалена водна помпа и издава доста по-различен шум.
Не знам дали тази кола има "екологична система за управление на бензиновите пари EVAP". Това го написах защото като потърсих "тракане след 50 градуса" излезе че някакъв клапан на EVAP може да го издава този шум ако се развали. А той не работел под 50 градуса !
Това последното като че ли се връзва най-точно със симптомите.
Та снощи прочетох темата и днеска първата ми работа сутринта беше да го изключа като пристигнах на работата и чудо...настана тишина - включих го и пак затрака.Като сложих ръката на него ми той направо си лумбари,а е монтиран пред разш.казанче на самия кош е хванат и предава по купето.10 майстора го търсиха тоя шум: слушаха със слушалки-вериги повдигачи, маховици гледаха, демпф. шайби - светила, титани от vw форума. Други стожери на научно техническата мисъл искаха да отварят да проверяват вериги и пр. и пр. а двигателя едва се чува как работи макар да е с верига, и няма никакъв луфт в нея, та ти излизе майстора.
Дължа ти бира на корем!!156 1.8ts PROGRESSION 98.....EX
TOLEDO 2.3 VR5 00" PURE SOUND+LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от vaskoni Покажи съобщениеЕЕЕ колега направо съм ти задължен.Изяждаше ме тва чукане само след 60 градуса, и само в купето се чуваше - за Сеата от подписа става въпрос.Като отвориш капака и не го чуваш - влезеш ли вътре: так так так так.Този евап си се чува че цъка ама как да предположиш че е от него.
Та снощи прочетох темата и днеска първата ми работа сутринта беше да го изключа като пристигнах на работата и чудо...настана тишина - включих го и пак затрака.Като сложих ръката на него ми той направо си лумбари,а е монтиран пред разш.казанче на самия кош е хванат и предава по купето.10 майстора го търсиха тоя шум: слушаха със слушалки-вериги повдигачи, маховици гледаха, демпф. шайби - светила, титани от vw форума. Други стожери на научно техническата мисъл искаха да отварят да проверяват вериги и пр. и пр. а двигателя едва се чува как работи макар да е с верига, и няма никакъв луфт в нея, та ти излизе майстора.
Дължа ти бира на корем!!
При мен се чува даже по-силно под предния капак, но при теб вероятно е монтирано на по-различно място и затова има разлика.
Аз ще процедирам по следния начин: Ще пробвам с друг клапан, и ако пак си трака ще го шумо и виброизолирам ... достатъчно разбирам от това и вероятно ще мога да намаля около 5-10 dB .
Тракането е или от развален клапан , или от запушване някъде, което товари клапана повече от нормалното , или остаряла изолация, втвърдила се с времето - и предава вибрациите на нещо друго което цъка по-силно....
Comment
-
Аз съм си ги затапил и изолирал тия клапани, но тва си е въпрос на лична преценка......"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Днес цял ден карам с изключен EVAP и не усещам никаква разлика в поведението на колата дано не се отразява и на разхода.Нов не бих купил за нищо на света - струва 200лв и е само оригинален няма афтърмаркет аналози.Мисля и аз да опитам да го обезшумя но ако не стане ще го премахна или просто няма да го включвам.Всъщност имали разлика ако просто е изключен от буксата или ако се премахне напълно и затапи пътя към всм.колектор.
Ситуацията при мен е следната:
http://www.vagcat.com/epc/cat/se/TO/...05/50/4596203/
Клапана е 1b голямото тяло е самия филтър, клапана е демонтируем. Мисля да изрежа под болтовете някакви гумени подложки а на мястото на гум.шайба - 3 да подбутна некъв пресован дунапрен примерно да не лежи върху коша.При мен лошото е че навсякъде лежи на желязо, и чукането се предава много лесно явно му е разбита вътре механиката.Като го пипнах просто се изненадах от силата на сътресението което създава иначе на ухо нищо - нормално цъкане.
Съвети приемам всякакви.156 1.8ts PROGRESSION 98.....EX
TOLEDO 2.3 VR5 00" PURE SOUND+LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от vaskoni Покажи съобщение...
Цената на нов клапан е 148 лв без отстъпки. Т.е. може да го намериш за 130 или по-малко ако се разтърсиш. Не знам кой ти е казал 200 лв , но явно те мисли за много богат.
На мен такъв клапан + гумения тампон ми изпрати mirchozo.Гумения тампон изглежда така:
Може да помислиш за подобно решение и при теб или да си намериш от алфа и модифицираш. Ако мислиш да пробваш с клапан 2ра употреба - колегата badmadafaka ми писа че и той има няколко клапана , който не му трябват.
Изключването на буксата е равносилно на постоянно затворен клапан т.е. все едно си го затапил.
/линка ти изисква регистрация за да се отвори ... /...
Comment
-
Утре ще пробвам да го шумо/вибро изолирам, ако не - без него.Четох в нета че много хора са ги премахнали на всякакви коли без последствия. Щом до 60 градуса колата работи без него значи нормалната работа на двг-то не би трябвало да зависи от него.
Благодаря за отговора!156 1.8ts PROGRESSION 98.....EX
TOLEDO 2.3 VR5 00" PURE SOUND+LPG
Comment
-
Има един друг момент че като откачите тръбите за бенз изпарения, те почват да циркулират из коша на двг, и в началото почвате да се чудите що ви мирише на бензин......аз съм резнал тая тръба точно преди резервоара, и сложих някакъв клапан дето изпуска налягането от резервоара на определено налягане, и не позволява на въздуха да влиза в обратна посока........"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
Comment